Згідно з річним
планом роботи 24 січня проведено засідання педагогічної ради. Предметом
обговорення педагогів було питання «Урок як ефективний інструментарій розвитку
здібностей учнів та формування в них високої пізнавальної культури в умовах
інноваційного розвитку освіти».
Педрада була проведена у формі методичної студії.
Директор школи Гербас Ганна Несторівна, наголосивши на актуальності
питання, винесеного на засідання педради, закликала педагогів до активної
участі в обговоренні особливостей сучасного уроку та методичних вимог до нього.
Заступник директора з НВР Калантаєвська В.М. у виступі «Урок – унікальна і
неповторна дидактична форма навчання і виховання» актуалізувала знання про типи
уроків та методичні вимоги до їх структури, визначення триєдиної мети і вибір
форм та методів її досягнення.
У ході виступу були названі адреси педагогічного досвіду та
продемонстровано фрагменти уроків колег.
У діловому спілкуванні взяли участь учителі Пальчик Л.Д., Пархоменко Т.М.,
Старушко Т.М., Филон Р.Ф.
Об’єднавшись у робочі групи, педагоги створили асоціативне гроно «сучасний
урок», обирали позицію щодо визначення умов ефективності сучасного уроку, взяли
активну участь у діловій грі «Моделювання» – склали моделі уроків за
визначеними типом, метою та психолого-педагогічною проблемою.
Презентація моделей уроків викликала інтерес у колег, заохотила до
предметного обговорення їх.
Педагоги прийняли рішення: продовжити роботу над питанням вивчення і
впровадження перспективних ідей щодо піднесення ефективності уроку в двомісячному
проекті «Сучасний урок». |