Головна | Реєстрація | Вхід | RSS Субота, 27.04.2024

Кременчуцька
гімназія
№22

Меню сайту
Пошук
Статистика
Форма входу
ЗНО 2020
Головна » 2013 » Червень » 30 » Звіт керівника
23:45
Звіт керівника
З В І Т
директора Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 22
про проведену роботу у 2012-2013 н.р.
     Згідно з наказом Управління освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради «Про організацію звітування керівників навчальних закладів міста у 2013 році» від 04 квітня 2013 р. та з метою подальшого утвердження відкритої і демократичної державно-громадської системи управління освітою,поєднання державного та громадського контролю за прозорістю прийняття і виконання управлінських рішень, запровадження колегіальної етики управлінської діяльності в навчальних закладах ми зібралися сьогодні, щоб підвести підсумки роботи педагогічного колективу школи за 2012 – 2013 навчальний рік.
     «Освіта в Україні ґрунтується на засадах гуманізму, демократії, національної свідомості, взаємоповаги між націями і народами». Сучасна школа озброює учнів знаннями, формує в них норми моральної поведінки, вчить дітей застосовувати на практиці набуті навички й уміння.
     Час, соціально-політичні зміни в державі сьогодні вносять свої корективи в організацію роботи навчально-виховних закладів. І наша школа не виняток. Ми усвідомлюємо, що у час формування оптимальної системи освіти і виховання дітей і молоді кожному навчальному закладу важливо чітко визначити концепцію діяльності учительського та учнівського колективів, виділити першочергові завдання, скласти перспективні плани розвитку навчального закладу, щоб відповідати вимогам українського суспільства сьогодні й забезпечувати його прогрес, щоб створити оптимальні умови для всебічного розвитку учнів та їхнього самовияву.
     У чинних навчальних програмах, Загальних критеріях оцінювання навчальних досягнень учнів наголошено на важливості формування в школярів навчальних, здоров’язберігаючих, загальнокультурних, комунікативних, інформаційних та соціальних компетенцій. Хто? Який учитель може виконати таке соціальне замовлення? Звичайно, той, який сам компетентний, сучасний, здатний постійно вдосконалювати свою професійну майстерність. Саме тому єдиною науково-методичною проблемою, над якою працює педколектив школи, є «Підвищення педагогічної компетентності вчителів – ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу».
     У нашій школі сьогодні навчається 880 учнів. А це 31 клас-комплект: 13 початкової школи і 18 - старшої. Працює 62 учителі. Із них звання «учитель-методист» мають 14 учителів, «старший учитель» - 8, 30 педагогів мають вищу кваліфікаційну категорію. 90% учителів школи пройшли курси «Інтел. Навчання для майбутнього» і сьогодні успішно застосовують набуті знання у підготовці до уроків, доборі дидактичного матеріалу, залученні учнів до цікавих, змістовних проектів.
    Одним із найважливіших показників діяльності школи є рівень навчальних досягнень учнів школи за результатами річного оцінювання.
    Особливу увагу приділяємо ми організації навчально-виховного процесу в початковій школі. Учні 1-4-х класів працюють в окремому корпусі і можна сказати, що для дітей створено ідеальні санітарно-гігієнічні умови: кожен клас розміщено в окремій просторій кімнаті з гардеробом, умивальником і туалетом. У навчальному корпусі щорічно проводяться необхідні ремонтні роботи з обладнання навчальних кабінетів.
    Ставлячи за мету створити міцні підвалини для майбутньої успішної навчальної діяльності дітей у школі, ми традиційно протягом ІІ півріччя навчального року організовуємо роботу підготовчих курсів для майбутніх школярів: досвідчені педагоги в ігровій формі, з використанням ефективних інноваційних технологій навчання формують у майбутніх першокласників інтерес до знань, загально навчальні навички, вміння співіснувати в дитячому колективі. Педагоги початкової школи, маючи чітку систему роботи щодо формування загальноосвітніх навичок учнів, не обмежують своє завдання необхідністю навчити дітей читати, писати, рахувати, слухати вчителя. Вони вчать школярів мислити і аналізувати явища, події, вчинки людей. Саме з цією метою вчителі добирають різні, іноді нестандартні форми занять: часто уроки читання перетворюються на захоплюючі подорожі сторінками життя й літературних творів письменників-класиків, під час уроку математики учні спостерігають практичне застосування навичок і вмінь математичних обчислень, довкілля школярі вивчають не лише за підручником, а й спостерігаючи оточуючий їх світ і здійснюючи відео подорожі в Карпати, Крим, Полісся, і навіть на Північний полюс. Такі можливості створено учням з придбанням для початкової школи мультимедійного проектора, комп’ютера, відео установки, телевізорів. А ще це забезпечується повсякденною, творчою працею вчителів.
     Про успіхи й досягнення молодших школярів ми починаємо дбати з перших днів їхнього перебування в навчальному закладі: забезпечуємо першокласників підручниками, іншими дидактичними матеріалами, що допомагають дітям робити перші успішні кроки в шкільному житті. Усі першокласники України цього року почали навчання за впроваджуваними в державі новими стандартами. Особливий підхід до організації навчальної діяльності першокласників виявляється в тому, що введено новий предмет – іноземну мову, вивчення якої ведеться з активним використанням ігрових технологій та інтерактивних методів навчання. Учні перших класів працюють за окремим режимом роботи: 35 хвилинний урок, обов’язкові великі перерви з рухливими іграми, розвантажувальний четвер, коли у розкладі поставлено предмети, які не вимагають особливого розумового напруження; першокласники забезпечуються перебуванням у групах продовженого дня з гарячим харчуванням та денним сном. До послуг дітей маємо світлу, оновлену їдальню;у цьому навчальному році переобладнано спальні та ігрові кімнати, що має додати зручностей в організації дозвілля та відпочинку наймолодших школярів, до послуг дітей такі технічні засоби, як телевізор, комп’ютер, DVD установка, караоке, мультимедійна установка та інше.
     У 2013-2014 н.р. учні 2-х класів познайомляться з предметом «Сходинки до інформатики». Здійснюється забезпечення другокласників комп’ютерною технікою,спеціальними посібниками, мультимедійними презентаціями.
     Плануємо ми й етапи зростання для учнів 2-4-х класів. З ІІ семестру досягнення учнів 2-х класів будуть оцінюватися за дванадцятибальною системою, що стає додатковим стимулом до навчання, до праці. Традиційно учні початкових класів користуються послугами шкільної та переносної міської бібліотек, залучаються до роботи і навчання в гуртках, студіях. При школі працюють: ізостудія, гурток «Оригамі» та сучасного танцю. Учителі заохочують школярів до участі в конкурсах на кращого знавця української мови, юних математиків, художників-фантазерів та інших. А учні 4-х класів про рівень своїх навчальних досягнень звітують під час Державної підсумкової атестації з української мови, читання та математики.
     2012 - 2013 навчальний рік закінчили 407 старанних допитливих учнів 1-4 класів. Із них відмінників - 29, мають бали достатнього і високого рівнів - 127.
     Цього року й п’ятикласники будуть працювати за типовим навчальним планом, визначеним новим Держстандартом. Логічним є те, що учні 5-х класів будуть вивчати основи інформатики, адже це сьогодні потреба часу, запорука їхньої поінформованості.
     Наступною сходинкою шкільного життя учнів після початкової йде основна школа, це 5-9 класи. Відбувається не безпроблемний перехід п'ятикласників на новий для них режим навчальної діяльності, доводиться пережити складний, визначений психологами, так званий перехідний вік семикласників, мобілізовує до особливо активної роботи підготовка дев’ятикласників до державної підсумкової атестації.
     Саме з урахуванням названих проблем працюють учителі в 5-9-х класах. Педагоги усвідомлюють рівень своєї відповідальності щодо формування Я-концепції своїх вихованців. Адже саме у цьому віці, стверджують психологи, для підлітків важлива оцінка не стільки учителя, скільки однолітків, важливе визначення свого місця в колективі: хто я – лідер, аутсайдер чи в свиті? Отже, для учнів дуже важливе самовиявлення, якому сприяють чи навпаки заважають ряд факторів: наявність чи відсутність знань і вмінь, поінформованість, уміння бути почутим, висловити свою думку, аргументувати стверджуване, бути цікавим, вихованим співрозмовником та інше. Саме над цим терпляче й професійно працюють наші вчителі на уроках мови і математики, фізики і суспільствознавства, хімії і образотворчого мистецтва. Саме ці навички успішної самореалізації формують в учнів учителі, залучаючи школярів до інтерактивного навчання, до дослідницької діяльності, до участі в інтелектуальних змаганнях.
     Нам вдалося у цьому навчальному році досягти майже 100% відвідування учнями школи, радує те, що 23 учні 5-9-х класів закінчують 2012-2013 н.р. з високим рівнем навчальних досягнень, та треба сказати й про те, що 17 учнів з окремих предметів виявили початковий рівень досягнень, і причиною цьому в ряді випадків стала несформованість в учнів стійкого позитивного ставлення до навчання. Це питання буде проаналізовано та обговорено на засіданнях методичних об’єднань, на педраді, будуть сплановані заходи щодо ліквідації прогалин у знаннях дітей.
     Ми вважаємо спільним досягненням учителів та учнів те, що 6 випускників основної школи сьогодні є претендентами на отримання свідоцтва про основну школу з відзнакою, це Батюк Ілона, Добрик Ярослава, Холод Антон, Штей Олександра – 9-А кл.; Щербань Маргарита - 9-Б кл.; Клопотовська Валерія 9-В кл.
     Вважаємо, що результатом правильно організованої аналітичної, профорієнтаційної роботи з учнями є те, що 44 випускники основної школи виявили бажання продовжити навчання в 10-11-х класах рідної школи, решта планує випробувати свої можливості на вступ до інших навчальних закладів міста.
     Особливої уваги протягом року вимагала й організація навчально-виховного процесу в старшій школі. Уже 11 років старшокласники нашої школи навчаються в профільних класах. У цьому навчальному році учні 10-А та 11-А класів обрали історичний профіль суспільно-гуманітарного напрямку, учні 10-Б класу – профіль української філології. Класи були сформовані на основі проведеної роз’яснювально-аналітичної роботи серед учнів та їхніх батьків.
     Впровадження профільного навчання дає логічні результати: учні проявляють свій нахил, здібності до обраних предметів, виявляють належний рівень досягнень і подальшу навчальну та виробничу діяльність випускники школи пов’язують із обраними профілями та напрямками. Протягом навчального року вчителі, які працюють у профільних класах, особливу увагу приділяли забезпеченню належного рівня знань учнів, виробленню навичок практично застосовувати набуті знання, формуванню в старшокласників умінь оцінювати й аналізувати результати своєї діяльності. Навчально-виховний процес у старшій школі не обмежувався стінами навчальних кабінетів; учні здобували нові знання під час зустрічей із фахівцями з різних галузей промисловості,з науковцями, працівниками культури і мистецтва.
     27 випускників школи в цьому році одержали атестати про повну загальну середню освіту, 8 нагороджені похвальними грамотами за особливі успіхи у вивченні окремих предметів (як правило, це профільні предмети), 6 учнів закінчили школу з золотою медаллю: Арзуманова Крістіна, Гаврилов Павло, Гриценко Ірина, Курочка Андрій, Свинаренко Денис, Слон Ярослав. І сподіваємося, що отримані ними у школі знання, вироблені навички освітньої діяльності допоможуть здобути вибрану професію, приведуть наших вихованців до омріяних вершин, дозволять молодим і наполегливим своїм життям до себе дорівнятись.
     Однією із форм організації навчально-виховного процесу є індивідуальне навчання, яке впроваджується для забезпечення прав громадян на здобуття повної загальної середньої освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та обдарувань, стану здоров’я, з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти у системі загальної середньої школи. У 2012-20123навчальному році в школі за індивідуальною формою навчалося 11 учнів 2-11-х класів. Це було навчання учнів вдома. Усі учні, охоплені названою формою здобування освіти, успішно закінчили навчальний рік, перейшли до наступного класу чи випущені із стін школи.
     Адміністрація школи зважено підходить до формування варіативної складової навчального плану на кожен навчальний рік; враховуючи побажання батьків, учителів, учнів, аналізуючи успішність дітей з кожного окремого навчального предмету, плануючи підготовку учнів до ЗНО, ми розподіляємо години,відведені для факультативів та курсів за вибором учнів. Години варіативної складової у 2012-2013 н.р. було виділено на вивчення спецкурсу «Синтаксис української мови» (10-11 класи, засвоєння матеріалу цього курсу є доброю підготовкою до складання ЗНО одинадцятикласниками); курсів за вибором «Моя економіка», «Креслення» (для підготовки учнів до навчання у вузах різних рівнів акредитації, «Історія Полтавщини» (8-9 класи); на індивідуальні та групові заняття з окремих базових дисциплін з метою поглибленого вивчення окремих предметів, для підготовки учнів до участі в роботі МАН та в предметних олімпіадах, різноманітних інтелектуальних конкурсах, для ліквідації прогалин у знаннях учнів. Учні 1-4х класів вивчають курс «Християнська етика в українській культурі». Разом із своїми наставниками діти за чотири роки проходять дорогами ДОБРА, МИЛОСЕРДЯ, ДОБРОЧИННОСТІ, МУДРОСТІ.
      Усвідомлюючи свою роль у навчально-виховному процесі та те, що рівень педагогічної майстерності вчителів створює імідж школи, члени нашого учительського колективу постійно дбають про поглиблення своїх знань, про удосконалення методичного рівня, працюють над підвищенням фахової компетентності.
     Педагоги не лише беруть участь у семінарах, тренінгах, читаннях, конференціях, займаються самоосвітою, - щороку вчителі виборюють призові місця у міському конкурсі «Учитель року»: демонструють свою майстерність, методичну оригінальність, найефективніші технології навчання. Так лауреатом міського етапу конкурсу «Учитель року - 2013» стала Громова Маргарита Вікторівна, вчитель музики, яка презентувала міському журі свою систему роботи з навчання музичного мистецтва, в обласному фестивалі « Золотий фонд уроків Полтавщини» взяли участь вчителі: Богомолова Ольга Василівна, Кривошапка Світлана Іванівна,Литвиненко Ірина Митрофанівна, Холод Лариса Павлівна. Робота Богомолової Ольги Василівни відзначена дипломом першого ступеня.
     Меті підвищення педагогічної майстерності вчителів та підвищенню рівня результативності навчально-виховного процесу підпорядкована робота колективу над єдиною науково-методичною проблемою «Підвищення педагогічної компетентності вчителів – ефективний засіб удосконалення навчально-виховного процесу». У школі належна увага приділялася демократизації та гуманізації навчального процесу: враховувалися побажання учнів щодо вибору курсів, факультативів за варіативною частиною навчального плану на основі нахилів, інтересів дітей та можливостей подальшого впровадження знань, умінь у навчанні та працевлаштуванні; широко практикувалися форми інтерактивного навчання, проводилися нестандартні уроки, уроки-екскурсії, уроки-звіти, уроки-диспути, конференції, використовувалися проектні технології. У грудні 2012 року на базі нашої школи проведено міський семінар учителів географії та економіки з питання «Підвищення професійної компетентності вчителів географії та економіки в умовах сучасної освіти».
     Результати атестації вчителів показали, що методична робота в школі виконує свою моделюючу та стимулюючу функції: атестувалися 8 педпрацівників; 4 з них підтвердили свою кваліфікаційну категорію, 4 підвищили. З досвіду роботи вчителів Холод Лариси Павлівни, Гребіш Надії Василівни, Кривошапки Світлани Іванівни оформлено методичні посібники та мультимедійні презентації.
     Протягом навчального року 6 учителів пройшли курси підвищення кваліфікації. Активними формами підвищення кваліфікаційного методичного рівня вчителів стали семінари-практикуми, круглі столи, конференції, відкриті уроки. На базі нашого навчального закладу працює школа молодого вчителя історії. Педагоги Безрукова Леніна Іванівна, Артеменко Наталія Анатоліївна. Мірчук Людмила Яківна підготували та провели теоретичні й практичні заняття, відкриті уроки для молодих та малодосвідчених учителів історії міста.
     Педагогічний колектив приділяє значну увагу здібним і талановитим дітям, об’єднавши зусилля для творчого, інтелектуального розвитку учнів. Ми прислухаємося до думки педагогів та психологів про те, що кожна дитина талановита. І важливо не пропустити особливі здібності дітей, допомогти їм розвинутися. З цією метою в школі діє програма роботи з обдарованою учнівською молоддю. Шкільне учнівське наукове товариство «Евріка» ставить за мету виявити всіх, хто цікавиться знаннями з різних галузей науки і техніки, допомогти їм втілити у життя плани і надії, якомога краще розкрити свої здібності. Головне завдання товариства, до якого входять учні 9-11 класів, дати дітям змогу розвинути свій інтелект у самостійній творчій діяльності з урахуванням індивідуальних особливостей та нахилів. У цьому навчальному році учнями підготовлено 2 науково-дослідницькі роботи. На міському етапі захисту наукових робіт учень 10-А класу Карпенко Владислав ( науковий керівник Безрукова Леніна Іванівна) зайняв перше місце й презентував свою роботу «Історія заводської багатотиражки «Вагонобудівник» як складовий елемент радянської пропагандистської системи » на обласному етапі конкурсу учнівських науково-дослідницьких робіт.
     Традиційною формою роботи з обдарованими дітьми є залучення їх до участі в олімпіадах, інтелектуальних конкурсах. Під керівництвом заступника директора з навчально-виховної роботи Сакун Т.В. з 2006р. учні 2-11х класів нашої школи беруть участь у міжнародному математичному конкурсі «Кенгуру».
     Спостерігається позитивна тенденція зростання кількості учасників у порівнянні з минулими 2011 та 2012 роками. Разом з тим зростає і якість математичних знань школярів, 18 учнів цього року стали призерами конкурсу.
     Результатом особливої уваги до обдарованих, талановитих,старанних і працьовитих дітей є наші перемоги на міському й обласному етапах Всеукраїнських олімпіад з базових дисциплін. У 2012-2013 н.р. переможцями міського й учасниками обласного етапів олімпіад стали: Димура Яна, Іщенко Катерина, Коваленко Максим, Подвальна Олена, Чекіна Ірина,. Призерами міського етапу - Арзуманова КарІна, Батюк Ілона,Булка Дмитро, Гулий Богдан, Керусенко Ольга, Курочка Андрій, Отамась Павло, Свинаренко Денис, Холод Антон, Штей Олександра.
     Ми з вдячністю називаємо сьогодні й імена вчителів, які запалили у серцях дітей інтерес до знань, підготували своїх учнів до інтелектуальних змагань, допомогли їм сягнути олімпійських вершин – це Шкурат Світлана Іванівна, Калантаєвська Валентина Мусіївна, Дробах Раїса Григорівна, Алєксандрова Людмила Іванівна, Сакун Оксана Анатоліївна, Луценко Наталя Павлівна, Сакун Тетяна Володимирівна, Красота Людмила Миколаївна, Гребіш Надія Василівна, Артеменко Наталія Анатоліївна, Безрукова Леніна Іванівна, Ємельнова Світлана Олексіївна, Пидюра Варвара Миколаївна, Виходець В’ячеслав Васильович, Пархоменко Таміла Миколаївна.
     З метою створення здорових і безпечних умов навчання і праці, запобігання виробничому та побутовому травматизму, дотриманню норм і правил санітарії та протипожежної безпеки у школі здійснюється систематичний багатоступеневий оперативний контроль, проводяться спец. заміри відповідними службами: опору заземлення, опору ізоляції, освітлення робочих місць, метеоумов у класах, кабінетах. Двічі на рік проводяться тренувальні евакуації на випадок НС.
     Організовано пропаганду питань охорони праці: місячники з ОП, пожежної безпеки, тижні знавців техніки безпеки та охорони праці, конкурси творів, малюнків, плакатів, кросвордів, ігри, вікторини, класні години, лекторії, тренінги, рейди ДЮП. На годинах спілкування класними керівниками систематично проводяться бесіди з правил безпечної поведінки в приміщенні закладу, на подвір’ї, у громадських місцях, диспути та інші заходи з безпеки життєдіяльності.
     У результаті активної профілактичної роботи колективу кількість нещасних випадків та травм у школі значно зменшилася. Проте, не дуже знижується відсоток побутового травматизму учнів, що свідчить про необхідність продовження сумісної роботи колективу школи та батьків учнів з формування стійких здоров’язберігаючих знань та навиків дітей.
     З метою організації повноцінного харчування та поліпшення здоров’я дітей у школі організовано харчування учнів 5-11-х класів за кошти батьків, безкоштовне харчування представників пільгових категорій та учнів початкових класів; проводиться систематичний контроль безкоштовного харчування, ведення відповідної документації з даного питання.
     У цьому навчальному році продовжено роботу по урізноманітненню меню. Учні можуть вибирати будь-який серед запропонованих комплексів. Діти початкових класів отримують вітамінні добавки за рахунок батьківських коштів. При необхідності та наявності медичної довідки надається дієтичне харчування. Повсякденний контроль за організацією і якістю харчування здійснюється медичною сестрою школи і членами шкільної батьківської ради, представниками класних батьківських комітетів, адміністрацією школи, робітниками санітарно-епідеміологічної служби, черговими учителями та учнями.
     На кінець навчального року в школі харчувалися безкоштовно 100%-во - учні 1-4 класів та 10 дітей особливих категорій (під опікою – 2, малозабез. – 6, сиріт -2). Говорячи про стан забезпечення учнів харчуванням, слід зазначити, що у середній та старшій ланці проводиться систематична робота щoдо залучення учнів до гарячого харчування за батьківські кошти. Відбувається зростання кількісного показника в цьому питанні: на 8% більше дітей харчується сьогодні, ніж минулого року. Проте , враховуючи завантаженість учнів, їхній стан здоров’я, у наступному році нам з вами треба попрацювати над 100% залученням учнів до раціонального збалансованого гарячого харчування у школі, адже фахівці стверджують, що 80% нашого фізичного та розумового здоров’я безпосередньо залежить від здорового харчування.
     Уся виховна робота в 2012-2013 навчальному році направлена на реалізацію проблеми школи «Виховання морально-ціннісних орієнтирів підростаючого покоління в умовах сьогоднішніх соціально-економічних відносин». Головна увага приділяється вихованню громадянської свідомості, власної гідності, правових норм, естетичних смаків, формуванню здорового способу життя.
     Виховну роботу в школі ми прагнемо будувати на рівні сучасної педагогіки: використовувати різноманітні за змістом методи та форми організації роботи, визначати та розвивати індивідуальні особливості учнів, проводити роботу з розвитку самостійності дітей, формувати вміння приймати відповідальні рішення, розвивати ініціативу, соціальну активність, розкривати здібності учнів у різних видах діяльності.
     Для реалізації основних завдань виховання в школі працює 2 методичних об’єднання класних керівників: вчителів 1-4х класів (керівник - Холод Л.П.), вчителів 5-11 класів (керівник – Артеменко Н.А.).
     У системі патріотичного та національного виховання, любові до рідного краю велике значення має робота пошукових загонів у рамках експедиції «Моя Батьківщина - Україна». Пошуковий загін 10-А класу під керівництвом учителя історії Безрукової Л.І. зібрав матеріали з теми «Мій родовід» за напрямом «Живи і возрадуйся, роде наш красний» та став переможцем міського етапу експедиції.
     У міському конкурсі малюнків «Права очима дітей» учениця 9-В класу Замислова Діана посіла І місце, а у міському конкурсі «Відгук на сучасну дитячу прозу» учениця 5-А класу Сапа Інна виборола ІІІ місце. Учениця 10-А класу Подвальна Олена стала переможцем Інтернет-вікторини «Права дитини». Учні школи взяли активну участь у міському конкурсі учнівської творчості на тему «Ідея соборності України» в номінаціях «Література» та «Історія України і державотворення». Учень 11-А класу Курочка Андрій (учитель Артеменко Н.А.) здобув перемогу у номінації «Історія України і державотворення».
     З метою естетичного виховання та розвитку творчих здібностей учнів у школі проводяться тиждень казки, конкурси новорічних композицій, стінних газет та ялинкових прикрас. Дружина юних пожежних «Фенікс» та команда «Будь здоров!» (керівник Білецька А.М.) є переможцями міських та призерами обласних конкурсів. Учениця 8-А класу Голівець Вікторія посіла ІІ місце в міському етапі фотоконкурсу «Світ очима дітей». Учень 10-А класу Чорний Станіслав посів ІІІ місце в номінації «Транспортні системи та обладнання. Авіація і космонавтика» під час проведення міського тижня науки, техніки, винахідництва та раціоналізаторства, учениця 9-В класу Вдовицька Каріна виборола ІІ місце в номінації бісероплетіння під час проведення міської виставки декоративно-ужиткового мистецтва.
     Розвиток сучасної освіти передбачає обов’язкове впровадження в навчальний процес нових форм і методів роботи з учнями в позаурочний час, підтримку талановитої та обдарованої молоді. Враховуючи можливості школи, побажання учнів та їхніх батьків, для здійснення цієї мети традиційно створюється мережа гуртків. У школі з 01.10.2012 року працювали гуртки:
- театральний – для учнів 5-11 класів;
- військово-патріотичний – для учнів 9-11 класів;
- туристичний – для учнів 9-11 класів;
- естрадно-спортивного танцю – для учнів 1-11 класів.
    Вихованці туристичного (керівник Виходець В.В.) та військово-патріотичного (керівник Артеменко Н.А.) гуртків взяли участь у військово-спортивній грі «Патріот», присвяченій 69-ій річниці визволення міста Кременчука від - фашистських загарбників та 441 річниці заснування міста Кременчука і посіли ІІІ місце серед збірних команд загальноосвітніх навчальних закладів м. Кременчука, а також ІІІ місце у міських змаганнях з пішохідного туризму.
     Вихованці гуртка естрадно-спортивного танцю (керівник Гончарова Н.О.) постійно беруть участь у всіх концертних програмах і стали призерами міського фестивалю «Зірковий небосхил Кременчука».
     Крім того, працює мережа гуртків з базових навчальних дисциплін, у яких учні поглиблюють знання з предметів, використовують цікаві дозвільні форми роботи; спортивні секції з футболу, баскетболу, волейболу. Протягом 2012-2013 н.р. команди нашої школи під керівництвом учителя фізкультури Орлова Станіслава Михайловича взяли участь у міській Спартакіаді школярів та отримали такі результати:
 - змагання з міні-футболу – ІІ місце;
 - баскетбол (юнаки) – І місце;
 - баскетбол (дівчата) – ІІ місце;
 - волейбол (юнаки) – І місце;
 - настільний теніс – І місце;
 - легка атлетика – І місце.
     В результаті цих всіх досягнень наша школа посіла І місце в міській Спартакіаді школярів.
     Зайнятість учнів у гуртках та секціях безпосередньо у школі – 289 чоловік (33% від загальної кількості учнів школи). У різноманітних виховних заходах, що проводяться школою, задіяно майже кожного учня 1-11 класів. У місячниках «Увага – діти на дорозі», правових знань, екологічному марафоні «Мій рідний край, моя земля» (щороку проводяться конкурс екологічних плакатів «Природа і люди»; фотоконкурс «В об’єктиві натураліста»; години спілкування «Доля Землі - у твоїх руках»; конкурс буклетів на екологічну тематику; конкурс творчих робіт «Земля не дісталась нам у спадок від батьків, ми взяли її в борг у нащадків»), тижнях безпеки дорожнього руху, «Молодь за здоровий спосіб життя», беруть участь всі учні 2-11 класів. В рамках цих місячників та тижнів проходять круглі столи, зустрічі з працівниками правоохоронних органів, тренінги, благодійні ярмарки та інші заходи.
     Інтереси дитини визначають і структуру учнівського самоврядування. У школі створена учнівська республіка «Світ у долонях», мета якої – виховання у школярів вірності Україні, любові до народу, його історії, культури. Наша шкільна організація є членом дитячого об’єднання учнівської молоді навчальних закладів Кременчука «Армії добра», бере активну участь в реалізації багатьох міських проектів, у русі учнівської молоді України за збереження і примноження традицій, звичаїв, обрядів народу «Моя Земля - земля моїх батьків», в акціях «Пам’ять», «Милосердя», «Ветеран живе поруч», «Святий Миколай – дітям», «Серце до серця», «Даруй добро і радість людям», «Хвиля добра в Кременчуці» та інших.
     Для лідерів учнівського самоврядування у школі постійно проводяться тренінгові заняття, працює школа юного лідера.
     Значну роль у вихованні учнів займає правове виховання. Правові знання учнів формуються на уроках правознавства, основ здоров’я, ОБЖ, на годинах спілкування та в процесі індивідуальної роботи педагогів з учнями. Класними керівниками та класоводами проводиться систематична робота щодо вивчення та дотримання школярами правил для учнів.
     Психологом школи проводяться корекційно-розвивальні заняття з метою подолання дитячої агресивності, жорстокості та підвищення впевненості у власних силах. Створено інформаційні куточки для учнів із переліком організацій, куди можна звернутися з приводу порушення прав дитини.
     Важлива роль в організації правовиховної роботи належить учнівському врядуванню. Головний орган дитячого управління Рада Президента організовує дозвілля учнів, Центр дисципліни та порядку школи контролює відвідування школи учнями, залучає «важких» учнів до гурткової роботи та участі у шкільних заходах. Разом з Штабом по профілактиці правопорушень проводяться рейди «Дзвінок», «Порядок», «Фільтр», «Дозвілля» та інші. Крім того потрібно відмітити діяльність УСПС під керівництвом соціального педагога Сакун О.А. Члени УСПС приділяють велику увагу роботі з учнями по формуванню здорового способу життя. Педагогічний колектив школи співпрацює з Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, кримінальною міліцією у справах неповнолітніх, районною службою у справах дітей, радою громадськості мікрорайону.
     У школі діють лекторії "За здоровий спосіб життя” (керівник Дробах Р.Г., вчитель біології), "Закон і ми” (керівник Безрукова Л.І., вчитель історії та правознавства), "Педагогічні знання батькам”; проводяться декади профілактики наркоманії, тютюнопаління та ВІЛ/СНІДу, місячники правової культури та пропаганди правових знань; традиційно проходять батьківські збори, конференції з питань формування здорового способу життя та попередження правопорушень серед неповнолітніх. Проводиться індивідуальна робота з сім’ями: відвідування вдома, індивідуальні бесіди, консультації для батьків. Працює шкільний штаб профілактики правопорушень. Забезпечений чіткий щоденний контроль за відвідуванням учнями навчальних занять.
     Однак невирішених проблем, пов’язаних з профілактикою правопорушень, злочинів серед підлітків ще багато. На внутрішньошкільному обліку станом на 25.04.2013 року знаходяться 10 учнів та 1 учень знаходиться на обліку у КМСН. З цими учнями постійно працюють практичний психолог та соціальний педагог Сакун О.А., закріплені наставники, проводяться індивідуальні бесіди, заслуховуються на засіданнях штабу профілактики правопорушень та на раді при директорові як самі учні, так і їхні батьки.
     Питання щодо попередження жорстокості, насильства серед учнівської молоді, дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх розглядаються на нараді при директорові, батьківських зборах.
     Протягом 2012-2013 н.р. були проведені батьківські збори, в порядок денний яких були включені питання:
 - Про попередження фізичного та психічного насильства в сім’ї.
 - Про попередження жорстокості, насильства серед учнівської молоді, дотримання законодавства щодо захисту прав неповнолітніх.
 - Забезпечення інформаційної безпеки дітей та підлітків, обмеження доступу учнів до Інтернет-ресурсів забороненого змісту.
 - Шкідливий вплив тютюну на здоров’я дитини.
 - Про формування безпечного освітнього середовища.
     У сучасних умовах надзвичайно актуальною є співпраця школи і сім’ї. Велика увага приділяється родинному вихованню, проводяться батьківські збори, родинні вогники. Педагогічний колектив школи намагається залучити батьків до співпраці та активного спілкування, визначити їх права і обов’язки в навчально-виховному процесі, створити необхідні умови для просвітницької роботи. Але, незважаючи на це, є певна кількість неблагополучних сімей, особливої уваги потребують учні, схильні до пропусків уроків без поважних причин та до правопорушень. Тож, система виховної роботи, яка склалась у школі, дозволяє результативно вирішувати проблему формування чітких морально-ціннісних орієнтирів у наших учнів, сприяє реалізації творчого потенціалу особистості.
     Як і щороку, зараз 90 учнів нашої школи відпочиває у пришкільному таборі «Сонечко». Програма перебування у таборі забезпечує дітей триразовим харчуванням, денним сном, цікаво змістовно організованим дозвіллям. Традиційно проводяться дні відкриття табору із залученням дітей до святкового концерту: під керівництвом музичних працівників діти готують номери художньої самодіяльності, виходять на аматорську сцену й демонструють свої уміння. Дуже люблять школярі проводити День Нептуна, конкурс «Міс Господарочка», конкурс інсценованої казки, брати участь у проекті «Україна має таланти». Заплановано проведення вихователями для дітей екскурсій, фотосесій, залучення вихованців до оформлення стінних газет. Весело, гамірно на майданчику. Затишно у спальних кімнатах, смачно пахне з кухні. Заради цього працюють сьогодні наші вчителі, перекваліфікувавшись на вихователів і вожатих. Педагогічний колектив дбає також про створення зручних, комфортних та безпечних умов навчання.
     У тому році планували виконати наступні роботи:
 - замінити вхідні двері І корпусу;
 - придбати ліжка для спалень у групах продовженого дня для перших класів.
     Заплановані завдання виконано. Крім того у спальнях поклеєно шпалери, замінено люстри, карнизи, тюль, штори, пофарбовано підлогу. Встановлено 30 двохярусних ліжок, 60 матраців, 60 подушок, 60 одіял. За підтримки батьків, діти яких відвідують групу продовженого дня, закуплено 60 комплектів постільної білизни.
     Для дотримання належного рівня пожежної безпеки проведено технічне обслуговування пожежних кранів, рукавів, а належного рівня санітарно-гігієнічних вимог придбано 20 робочих халатів.
     Організація літнього відпочинку вимагала у їдальні замінити на нові відра, контейнера для зберігання миючих засобів, відра для сміття. Придбано паперові рушники, серветки, миючі засоби. Придбано кухонний посуд (відра, каструлі, тарілки, стакани, ложки, виделки). Для підтримки порядку протягом року в школі працювала охоронна служба «Явір». Протягом року здійснювався ремонт комп’ютерної техніки та заправка картриджів, придбано спортивний інвентар: м’ячі. Була проведена передплата фахової періодики, придбавалася методична та художня література. Профінансовано участь шкільної команди ДЮП та команди «Молодь за здоровий спосіб життя» у міському та обласному конкурсах, відзначення дітей, які посіли призові місця в олімпіадах, конкурсах, спортивних змаганнях. Придбавалися ліки для медичних кабінетів двох корпусів, санітарно-гігієнічні засоби (мило, порошок, паста, серветки); канцелярські товари (журнали, папки, файли, папір, диски), матеріали для проведення двомісячника чистоти і порядку (вапно, щітки, фарба).
     Як і минулого року ми відчували спонсорську допомогу Сталеливарного заводу, керівництво якого приходило нам на допомогу у вирішенні господарських, ремонтних робіт. Ми вдячні дирекції Сталеливарного заводу за допомогу у господарсько-ремонтних роботах, за новорічні подарунки для дітей та за путівки до таборів відпочинку для учнів школи. Не відмовляли у допомозі нам і керівники Вагонобудівного заводу. У подарунок ми отримали телевізор для кабінету Бойової слави. Керівництво даного підприємства допомогло нам у впорядкуванні території школи, а саме: очистці сухих гілок тополь, озелененні клумб.
     Значною є стаття витрат для проведення ремонтних робіт влітку: придбання фарби та іншого будівельного матеріалу.
     У цьому році заплановано виконати наступні роботи:
 - провести капітальний ремонт туалету ІІІ поверху;
 - провести поточний ремонт приміщень І і ІІ корпусів;
 - придбати комп’ютерні крісла з регулятором висоти для організації уроків інформатики другокласникам;
 - придбати столи для кабінету інформатики;
 - придбати 4 комп’ютери для кабінету інформатики;
 - закупити класні журнали для організації навчального процесу.
     Традиційно, завершуючи навчальний рік, на нарадах при директорові, на педраді ми підводимо підсумки роботи школи за визначений час, аналізуємо досягнення й невдачі, визначаємо пріоритетні завдання на наступний навчальний рік. У 2013 – 2014 н.р. спільні зусилля педагогів, учнів та їхніх батьків будуть спрямовані на те, щоб
1. Забезпечити виконання вимог Державного стандарту загальної середньої освіти, підготовки учнів до подальшої навчання і трудової діяльності ( в світлі ст.5 ЗУ "Про загальну середню освіту”).
2. Забезпечити психолого-педагогічні умови всебічного розвитку учнів та їхнього самовияву.
3. Продовжити роботу над формуванням чітких морально-ціннісних орієнтирів у школярів, сприяти реалізації творчого потенціалу особистості кожного учня.
4. Забезпечити якісне планування та організацію навчально-виховного процесу в школі. Дбати про утримання рейтингу школи серед загальноосвітніх начальних закладів міста.
5. Забезпечувати необхідні умови безпечної життєдіяльності учнів у школі. Здійснювати систематичний контроль за санітарним станом навчальних приміщень, за дотриманням учителями, учнями та працівниками школи норм санітарії та гігієни.
6. Здійснити необхідні заходи щодо запобігання правопорушень та бездоглядності серед учнів, проводити профілактичну роботу з функціонально-неспроможними сім`ями.
7. Забезпечити належний рівень роботи з обдарованими та здібними учнями. Педагогічний колектив направить свої зусилля на успішне виконання завдань, які стоять перед освітою.
Переглядів: 951 | Додав: Natalya | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Календар
«  Червень 2013  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Погода
Гаряча лінія
Національна дитяча гарча лінія Національна гарча лінія

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz