Відповідно до річного плану роботи управління освіти виконавчого комітету Кременчуцької міської ради під керівництвом головних спеціалістів управління освіти Процька І.В. та Калітіної І.О. 14 січня 2011 року на базі загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22 відбувся науково-методичний семінар заступників директорів з виховної роботи навчальних закладів м. Кременчука. Тема семінару: «Роль громадських організацій у розвитку школи».
Участь у роботі семінару взяли представники громадських організацій м. Кременчука, таких як «Рідне місто», Фонд розвитку громади Кременчука, «Наше майбутнє ХХІ сторіччя», Кременчуцький інформаційно-просвітницький центр «Європейський клуб». Колектив ЗОШ №22 презентував роботу навчального закладу з даного питання. Учасникам семінару було запропоновано взяти участь у грі-квесті, проведеній членами центру дитячої дипломатії «Єдність» ЗОШ №22.
На семінарі були прийняті методичні рекомендації:
1. Схвалити та взяти до уваги досвід роботи з громадськими організаціями колективу Кременчуцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №22.
2. Виховну роботу спрямовувати на творчий розвиток і самореалізацію особистості дитини, виконуючи такі завдання:
- розбудова демократичної системи учнівського самоврядування як дитячої громадської організації;
- стимулювання розвитку реалізації лідерського потенціалу юнаків та дівчат у різних сферах їх життєдіяльності;
- забезпечення умов для повноправної участі учнівської молоді у прийнятті рішень, широкого залучення молоді до формування органів самоврядування знизу доверху;
- формування соціальної активності і життєвої компетентності на основі таких соціальних умінь, як готовність до участі в процесах державотворення;
- формування в учнівської молоді правової культури, надання їй допомоги в оволодінні способами і методами реалізації своїх прав у державі та суспільстві;
- підтримка ініціатив громадських організацій та творчих об’єднань щодо вдосконалення навчання, виховання дітей, організації їх дозвілля;
- встановлення контактів з дитячими громадськими організаціями навчальних закладів регіону, міста, країни, розробка програм спільних дій;
- утвердження конструктивної взаємодії в трикутнику «педагогічний колектив – учні – батьки» з метою розв’язання спільних проблем.
|