На обговорення винесено питання: «Взаємодія вчителя та учнів у реалізації освітніх, виховних та розвивальних завдань уроку». Форма проведення педради – панорама методичних ідей. Працюючи над науково-методичною проблемою: «Створення психолого-педагогічних умов всебічного розвитку учнів та їхнього самовияву», педколектив опрацював ряд питань:
– формування позитивного ставлення в учнів до навчання;
– застосування оптимальних прийомів реалізації навчально-виховного потенціалу уроку;
– впровадження інноваційних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності навчальної діяльності учнів.
Активно підготовка до засідання педагогічної ради велася протягом місяця. Членам педагогічного колективу було запропоновано об’єднатися у творчі групи, які підготують і презентують питання найефективніших форм взаємодії вчителя та учнів на уроках за певними педагогічними технологіями, що впроваджуються вчителями. У к
...
Читати далі »