На обговорення винесено питання: «Взаємодія вчителя та учнів у реалізації освітніх, виховних та розвивальних завдань уроку». Форма проведення педради – панорама методичних ідей. Працюючи над науково-методичною проблемою: «Створення психолого-педагогічних умов всебічного розвитку учнів та їхнього самовияву», педколектив опрацював ряд питань:
– формування позитивного ставлення в учнів до навчання;
– застосування оптимальних прийомів реалізації навчально-виховного потенціалу уроку;
– впровадження інноваційних педагогічних технологій з метою підвищення ефективності навчальної діяльності учнів.
Активно підготовка до засідання педагогічної ради велася протягом місяця. Членам педагогічного колективу було запропоновано об’єднатися у творчі групи, які підготують і презентують питання найефективніших форм взаємодії вчителя та учнів на уроках за певними педагогічними технологіями, що впроваджуються вчителями. У кожній групі було обрано лідера та педагога-дослідника, які взяли участь у панорамі методичних ідей:
Гржимальська Л.А. поділилася досвідом проведення уроків-мислення, уроків у зеленому класі.
Громова М.В., Нетеса А.А. розкрили секрети найефективнішої взаємодії вчителя та учнів у реалізації технологій інтегрованого навчання.
Богомолова О.В., Орлова В.І. викликали інтерес презентацією досвіду застосування ігрових технологій.
Ємельянова С.О., Старушко Т.М продемонстрували технологію співробітництва вчителя та учнів у розвя'язанні проблеми на шляху від цілі до результату дій.
Коваленко І.К., Кривошапка С.І. презентували плани численних довго- і короткострокових проектів, до участі в яких залучаться вчитель і учні всьго класу.
Рішення педради сформульоване і прийняте під гаслом: "Розум дитини не посудина, яку слід заповнити, а смолоскип, який треба запалити".
А конкретні пропозиції до рішення педради творчі групи подали на ялинкових іграшках, що символічно прикрасили новорічну красуню.